Aizputes novada dome aicina darbā nekustamā īpašuma speciālistu
Pirmdiena, 04 novembris 2019 09:42

real estate concept 300x235

Prasības amata pretendentiem:

  1. augstākā izglītība, izglītība tehniskajās jomās, uzņēmējdarbībā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  2. vēlama pieredze administratīvajā darbā;
  3. izpratne par pašvaldības funkcijām;
  4. izpratne par nekustamā īpašuma nodokļa administrēšanu;
  5. uz pašvaldībām attiecināmo normatīvo aktu pārzināšana un izpratne par to piemērošanu;
  6. spēja strādāt ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt;
  7. autovadītāja apliecība (B kategorija).

Galvenie pienākumi:

  1. aktualizēt, precizēt, analizēt datus, kas saistīti ar nekustamā īpašuma nodokļa administrēšanu nekustamā īpašuma administrēšanas sistēmā (NINO), Valsts Zemes dienesta (VZD) Kadastra reģistrā, Zemesgrāmatā,
  2. uzskaitīt, analizēt un reģistrēt nodokļu maksātājus un ar nodokli apliekamos objektus (atbilstīgi likumam “Par nekustamā īpašuma nodokli” un Aizputes novada Domes lēmumiem);
  3. piemērot nodokļu atvieglojumus atbilstīgi normatīvajiem aktiem, Domes un finanšu komitejas lēmumiem, kā arī pašvaldības saistošajiem noteikumiem;
  4. veikt nekustamā īpašuma nodokļa aprēķinu vai pārrēķinu, kontrolēt maksāšanas kārtību;
  5. sagatavot maksāšanas paziņojumus kārtējam gadam un organizēt to nosūtīšanu katram nodokļa maksātājam;
  6. sagatavot atgādinājumus un brīdinājumus nekustamā īpašuma nodokļa parādniekiem;
    1. izskatīt sarežģītas lietas nodokļu administrēšanas jomā, kur nepieciešama liela pieredze un dziļa konkrētās jomas pārzināšana;
    2. izvērtēt situāciju un sagatavot administratīvo aktu projektus;
    3. sniegt atzinumus par nodokļu parādiem;
    4. gatavot atskaites un statistikas datus par nekustamiem īpašumiem;
    5. pieņemt iedzīvotājus par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un gatavot atbildes uz iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem.
    6. atbildēt par pašvaldības zemes nomu Aizputes novadā, sagatavot nomas līgumus, izskatīt iesniegumus par zemes nomu;
    7. sagatavot lēmuma projektus nekustamā īpašuma sadalīšanai, Zemes ierīcības projektu apstiprināšanai, adrešu piešķiršanai;
    8. izskatīt un sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem. Nepieciešamības gadījumos pieņemt attiecīgus lēmumus iesniegumos minētajos jautājumos vai virzīt tos izskatīšanai domes sēdē;
    9. pieņemt iedzīvotājus jautājumos, kas saistīti ar nodaļas funkcijām, un gatavot atbildes uz iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem;
    10. ievērot normatīvos aktus nodokļu, zemes pārvaldības, kā arī dokumentu noformēšanas jomās. Ievērot dokumentu noformēšanas un aprites kārtību Domē;
    11. strādāt ar Nekustamā īpašuma nodokļa administrēšanas sistēmu (NINO) un Domes dokumentu vadības sistēmu „DocLogix”.

Piedāvājam:

  • Amatalgu 774,00 EUR mēnesī (pirms nodokļu nomaksas);
  • Pilnas slodzes darbu uz nenoteiktu laiku;
  • Sociālās garantijas.

Iesniedzamie dokumenti:

  • motivācijas vēstule;
  • īss dzīves un darba gaitu apraksts;
  • Valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams),
  • izglītības diploma (-u) kopija.

Piesakoties vakantajam amatam, informējam, ka Jūsu dati tiks izmantoti tikai atlases vajadzībām. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri būs iekļauti atlases otrajā kārtā. Vakancei atbilstošākie pretendenti tiks uzaicināti uz darba interviju. Dokumentus, ar norādi "Nekustamā īpašuma speciālists", līdz 2019.gada 22.novembrim iesniegt Aizputes novada domes Valsts un pašvaldību vienotajā klientu apkalpošanas centrā Atmodas ielā 22, Aizputē, Aizputes novadā vai sūtīt uz e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu ar norādi " Nekustamā īpašuma speciālists". Uzziņas pa tālruni: 63459151 (personāla speciālists A.Grasmane), vai 63459145 (NĪ nodaļas vadītāja R.Rudzroga)

 
Aizputes novada dome 2019 . Visas tiesības aizsargātas.
Telefons: 63448188, fakss: 63459148
Aizputes Novads