Aizputes novada VPVKAC trešais labākais
Ceturtdiena, 21 decembris 2017 12:37

Jaunākie Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (turpmāk – VARAM) dati uzrāda, ka Aizputes novada valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs ieņem trešo vietu pēc sniegto pakalpojumu skaita. Statistika apkopota par 2017.gadā atvērtajiem Valsts un pašvaldību vienotajiem klientu apkalpošanas centriem ( turpmāk – VPVKAC).

Jaunākie VARAM apkopotie statistikas dati liecina, ka starp 2017.gadā atvērtajiem VPVKAC līdera pozīcijas ieņem Ikšķiles novada VPVKAC, kas ir atvērts 9 mēnešus. Otrajā vietā ierindojas Priekules novada VPVKAC, kas ir atvērts 8 mēnešus, savukārt trešo vietu ieņem Aizputes novada VPVKAC, kurš atvērts 2017.gada 3.jūlijā.

Aizputes novada VPVKAC darbiniece Ineta Rūja par sasniegumiem pauž: „Prieks, ka novadnieki ir ļoti aktīvi un novērtē centra piedāvātās iespējas. Mēs esam tikai 3 darbinieki, tāpēc darba mums ir ļoti daudz. Ja vēl pakalpojumu sistēmā piefiksētu arī pašvaldības pakalpojumus un sniegtās konsultācijas, pieļauju, ka sniegto pakalpojumu skaita ziņā mēs varētu ieņemt vēl augstāku vietu.” Ineta Rūja pastāsta, ka visbiežāk centrā iegriežas nokārtot slimības lapas, pensionēšanās vecuma cilvēki un jaunie vecāki, kā arī saņemt VID piedāvātos pakalpojumus.

Efektīvākai un ātrākai klientu apkalpošanai centra darbinieki aktīvi iesaistās “e-adreses” projektā, lai jau no nākamā gada jūnija tā piedāvātās iespējas varētu izmantot pilnībā.

 
Aizputes novada dome 2018 . Visas tiesības aizsargātas.
Telefons: 63448188, fakss: 63459148
Aizputes Novads